10 Ocak 2015

Uzmanlık alanı mimarlık, mühendislik ...

Uzmanlık alanı mimarlık, mühendislik, ustalık, yapı veya tasarım işlerinin herhangi birini kapsayan arkadaşlarımın tümünün affına sığınarak söylüyorum, şu kombiden gerek peteklere, gerekse musluklara uzanan sıcak su borularını, parkelerin ve fayansların altında bi kaç tur daha döndüremezmiydik? Hani bi mühendislik ilmim yok ama iktisadi olarak arzlar taleplerden, talepler ihtiyaçlardan doğar sevgili soğukdaşlarım. Bu kombiyi 100 derecede de yaksam ayaklarım donuyor arkadaş. Benim mutfağın kapısına paralel olarak fayans altından banyoya giden sıcak su boruları var, inan olsun bazen çıkartıyorum terlikleri, ayaklarıma iki sıcak değiyo mutlu oluyorum. Yani ben bu mutluluğu yaşamak için kapının ortasında kiriş gibi durmak zorundamıyım? O boruları iki tur daha dolasaydınız odanın içine doğru da, yerden ısıtmalı dairemiz olsaydı ya. Rayiç bedel üzerinden % 15 fark ödemeye razıyım şahsen. Gerek şlap şlap topuğuma vuran terliğin eziyetinden, gerekse kurumayan banyo ıslağından cüz-i bir miktarda kurtulup rahat ederdik hiç olmazsa. Defaten söyledim, kombi ayak ısıtmıyor. Zaten ayak kendi fiziğine aykırı olarak en zor ısınan organ. Halbuki bi noktaya yapılan baskı ısıyı arttırır. Bu namussuz donuyo. Buz kesse de titremiyo yalnız. Yoksa normalde soğuk mu olmalı? Biz mi abartıyoruz acaba çorap terlik falan. Bu arada terlik te ne ilginç isim. En çok bu aylarda ve en soğuk uzvumuzda kullanılmasından dolayı düşündürücü bir adı var. Terlik... Ulan bu mevsimde hangi şanslının ayağı ısınmış ki terlesin?