12 Ocak 2015

Şu oyun davetleri konusunda da ...

Şu oyun davetleri konusunda da bi anlaşalım artık. Ben adam silmekten yoruldum ama hala malum meraklı zümre bana oyun isteği göndermekten bir türlü vazgeçmiyor arkadaş. Onlarca adamı tek tek silerken gösterdiğim çaba zaten o oyunu oynamak kadar vaktimi öldüren bişey. Yani her yönüyle paradoks. Davet dediğin, tavsiye dediğin insanın yararına olur. Ama sen bana diyosun ki işi gücü bırak, gel beraber bu boş işlerle uğraşalım. Yani bunu mu layık görüyorsun önce kendine ve bana? Kusura bakma ama boş iş yani. Zaten internet denen kevaşenin ocağına düşmüşüz, faceden yutuba, yutubdan googleye döndürüp duruyo bizi namussuz. Sen de diyosun ki hiç çıkma oyunu da burda oyna. Hatta tarlanı bahçeni boşver burda hazır sürülmüşü var. Hayır bunlar küçük yaşta çocuklar falan da değil a dostlar. Okul bahçesinden aşan topu tenezzül edip çocuklara geri atmayan mağrur mağrur adamlar, facede oluyo sana süper maryo. Hacı abi sen benim profili beni takip etmek için mi ekledin, yoksa bu fuzuli işleri empoze etmek için mi? Zaten oyun isteği gönderenlerin profilini ve ismini de ilk defa o istek davetinde görüyorum. Adamın dış dünyayla benim paylaşımlarla ilgisini bırak, facebookla da ilgisi yok. Zamanında ilkokul arkadaşlarını bulma kisvesiyle bu booku açmış sonra ilkokul arkadaşlarının kurbanı olup bi oyuna girmiş, giriş o giriş. Bi daha da faceye dahi geri çıkamamış. Ekseriyetle oyun oynayanların çoğuna bak,2008 de faceden ilkokul arkadaşlarını ararkenki fotosu hala profil fotosudur. Rengi atmış kenarları meşinleşmiştir. Gerçi ben burda yazıyorum ama boşa yazıyorum. Bunun muhatabı bunu görmeyecek ki ...