19 Ocak 2015

Muhtelif hayırlı merasimlerde benim favorim ...

Muhtelif hayırlı merasimlerde benim favorim, kız ya da erkek tarafından herhangi birinin her halta karışan yengesi modeli. Bu, herhangi bi ailenin uzak veya yakın bi akrabası, komşusu ve hatta tanımadığı bi kadın da olabilir. Nerden geldiği belli olmayan suratsız kadın, hayırlı işlerin en hayırsız argümanıdır. Daha net olması açısından şöyle tarif edeyim, hani merasimin kıyafet ritüeline tepki olarak ortalıkta gezinen ve de ikramları birer ikişer ağzına tıkayan, ağzına sığmayanları da, herşeye layık olduğunu düşündüğü şımarık çocuklarına dağıtan, rızık düşmanı mendebur karı. Bence ivedilikle evlendirilmesi hatta ve hatta aşrı aşrı memleketlere bedelsiz verilmesi gereken moral düşmanı zerzavat. Ulan bi merasimde de şu profili görmeyeyim be. Bi merasimde de birisi heryere atlayıp herkesin canını sıkmasa. Kuru pasta ve meyve suyu ile mutlu olan naif bi misafir olarak çok mu şey istiyorum acaba? Köşemde, ev sahibinin kızkardeşinin kocasının belirlediği ulusal kanalın yayın akışını benimseyen uyumlu tavrımla oturmuş meyve suyumu yudumlarken, ve herkes herşeyden memnunken bu kadının yangınını ben anlayamıyorum. Bu arada meyva suyunun en dibindeki köşelerden birinde son damlayı biriktirip pipetten haddinden fazla çekince duyulan ses kişinin fakirlik özgürlüğünü vurgulayan en önemli unsur. Son lokmaya son damlayı ayarlayamama alarmı. "Bu meyva suyu vaktinden önce bitti"nin habercisi. Ve beklentilerin yok olduğu an. Pipetten gelen efil efil meyva konsantresi rahiyası. Tabi ben bunlarla moralimi bozmayıp tv izlemeye devam ediyorum. Ya bişi sorcam bize niye her gittiğimiz yerde kanal 7 izletiyolar. Sanki biz gelmeden neyşınıl açıkmış ta misafir geliyo diye zaplayıp kanal 7 ye yönlendirmişler gibi. Hayır bu kadar sene misafir ağırladık. Çoğu zaman stardı atv idi çok kanalla, bazen de tv kapalı karşıladık ayıp mı ettik acaba ? Yalnız ben de hiç misafirliğe gidecek bi tip değilim ha. Merasim ne olursa olsun 3 şey konuşuluyo. Siyaset, spor ve askerlik. Siyaset ve sporla aramın çok iyi olmaması münasebetiyle hemen konuyu askerliğe dönderip tam bi iki anı anlatacakken farkediyorum ki, herkes askerliği doğuda yapmış arkadaş. Bi havalar bi anılar falan. Olm bu hesaba göre batıyı tek başıma ben müdafaa ettim.