11 Mayıs 2014

Burdan paralel, yandaş ve bağımsız ...

Burdan paralel, yandaş ve bağımsız tüm dev çengel bulmacalı gazetelere sesleniyorum. Şu çengel bulmaca ikiye katlandığında, katlanan orta kısmı, harfin ortasına özellikle mi denk getiriyonuz. Daha kağıdın ortasını hesaplayamıyonuz bi de acaip acaip sorular soruyonuz. Çengeli tamamlıcam diye, kafiyeyi tutturmak için her kelimeyi mübah gören yaz arefemiz, yaralı müzemiz Serdar Ortaç gibi her kelimeyi yutturuyonuz. Boru sesinin ti olduğuna hala inanmamakla birlikte, 36 bin feet yükseklikte bana eski mısır tanrısının sorulmasını da açıkçası manidar buluyorum. Yani dini duygularımızın nirvanaya ulaştığı şu bol türbulanslı uçuşta, hiç adama şirk sorusu sorulur mu yav. Eski mısır tanrısı kimdu ? Kimdu Allah'tu da, eskisi da yenisi da Allah'tu, sorduğu soruya bak yaklaşık 11.000 metre yükseklikte tööbe tööbe ya. Yanlız zamanında böyle bi tanrı inancı var ise, sanıyorum kutsal kitabı bulmacadır bu adamın. Her bulmacada ismi geçiyo arkadaş. Adam diyorum çünkü eski tanrı olmaz, mora valisi mi bu? Eskiden inandıkları tanrı demiyo bak eski tanrı diyo. Yenisi gelmiş olmalı bu tabiri kullanmak için. Neyse bu konuyu kapatalım da kurban olduğumi kızdırmayalım, "hazır yaklaştılar al bunları demesin" . Bunu saymıyorum Allah'ım ayağımız alıştı, biz daha çok geliriz. Yani tabi eğer izin verirsen...