17 Mart 2021

Arkadaşlar ben tarlamda ...

Arkadaşlar ben tarlamda heyecan isteyen bi insanım. Öyle kabağı mısırı ekeyim hasatı bekleyeyim değil. Her sene top sahası kadar yer kazıyoruz, bekliyorum ki bi antika, bi testi bişey çıksın ama nerdeee... Müslümanlar sadece ölüleri gömmüşler. Elalemin toprağında milyarlarca yıllık fosiller birer hazineye dönüşüyor, bizim tarlaya bok koymasan mısır bile yetişmiyor. Yani şu bilimsel veriler ışığında kanaatim; dünyanın yaşı 4-5 milyar falan değil. Tarladan çıkan en eski kalıntıları incelediğimizde en fazla 20-30 yıl geriye gidebiliyoruz. İpek yolu geçmiş, imparatorluklar kurulmuş bu kadim medeniyetin altını üstüne getir, yine bizim çaylığa bıraktığımız plastik su kapları çıkıyor. En büyük heyecanı patlak toplarımı bularak yaşıyorum. Coğrafi koşullar, kast sistemi, yoksulluk ve İpekyolu tacirlerinin cimriliği yüzünden şuan bu yörenin yer altı zenginliği leğen. Bugün sinir bozucu olabilir ama yüzyıllar sonra benim soyumdan gelecek olanlar asırlık pet şişe ve laylon parçaları sayesinde zengin olacaklar. Eğer bu ileri görüşlülük ceddimde olsaydı sikkeydi altındı demez biraz çevreyi kirletirlerdi. Genç kardeşlerim defineciliğe hiç heves etmesinler, buralarda toprağı kazıp ters çevirince tekrar deneyiniz yazıyor...