23 Mayıs 2021

Arkadaşlar bakın şu ....

Arkadaşlar bakın şu borç para konusunu çok iyi yere almamız gerekiyor. İhtiyaç zamanı paraları alıyorsunuz, vadesi gelince ufak, küçücük bi zuhurda bulunmuyorsunuz. Yani illa senet mi tanzim edelim, bono mu yapalım? Borç yiğidin kamçısıdır dediniz bütün savaş takımlarını benden tedarik ettiniz. İstemeye de çekiniyorum anasını satıym, bi cesaret ne zaman arasam bi yerde cenazede. Öyle de bi ses tonuyla açıyo ki sanki cinayette parmağım var. Zaten parayı istediğinde anlamalıydım. Rahmetli babaanneme reankarnasyon çıktı acil para lazım diye borç mu istenir lan... İsterken ezilip büzülen adamın derdi kederi bitti, arıyorum sanki 0(850) den arıyolar gibi bi mağrur açıyo telefonu. Ulan ben bu parayı kazanırken böyle zorlanmadım be, ödesenize borcunuzu develer. Parayı verdiğim zamanki dolar kuru ile bugünkü kur aklıma geldikçe afakanlar basıyor. Ya bide bu parayı geri istemek için bi bahanem bi sebebim olması gerekmiyor ki, o borç isterken lazım. Bunları karıştırmayalım. Zaten bu borç verme işinin iyilik statüsünden çıkarılması lazım. Olmadı strateji değiştirip onlardan borç istiycem. Evet çok mantıklı. Bin lira borcu olandan bin beşyüz istiycem. Çünkü bin istesem “acaba parasını mı istiyor” diye düşünür. Ne münasebet amk paramı niye istiym, ne alakası var. İnsan parasını geri ister mi, ne kadar saçma şeyler bunlar. Benim param senin paran, senin paran diye bi bişey yok zaten. Dur bu yazıyı onlardan gizliyim, epey makara yaptık daha da geri ödemez ipneler.