20 Kasım 2014

Zaten olmuş saat gecenin bilmem kaçı...

Zaten olmuş saat gecenin bilmem kaçı, iki saattir dönüp duruyorum tam uykuya dalarken en savunmasız anımda şu nevresim yorgandan sıyrılıp pazardan alınmış fermuarı yarı açık adidas eşofman üstü gibi omuzlarında kalmıyo mu. Çıldırıyorum arkadaş. Hayır havaların sıcak ya da soğuk olması önemli değil. Yorgan uykuda insanı güvende hissettiren önemli bi argüman. Ben yaz kış ararım yorganı hacim. Zira bekarlığı hissettirmeyen özel dokusu ile yorgan; ısınma, savunma ve de gölgelenme aracıdır. Yorgana bu kadar anlam yüklemişken nevresime oldum olası ayar olmuşumdur. Daha yatağa girerken adamın ayağına dolanır pazardan alınmış adidas eşofman altının iç astarı gibi. Arkadaş bi kere de uyumadan önce sıyrıl şu yorgandan be. Ulan burnumun ucunu göremiyorum nevresimin içinden yorganın ucunu nasıl bulayım şimdi. Zaten nevresimi her değiştirdiğimde ilkokulda defter kapladığım günler geliyo aklıma. Ne gereksiz bişey. Yorgana dik kaymaz diyolar bide. Bak bunların kumandaları hep şeffaf şeker poşetiyle kaplı ha. Bizim eski televizyonunki de öyleydi. Televizyon bozuldu, tedavülden kalktı kumanda sıfır duruyo.