2 Ocak 2014

Mentollü şampuan gerçekten ....

Mentollü şampuan gerçekten son dönemlerin en güzel buluşlarından biri tartışmasız. Duş sonrası muhteşem bi ferahlığı var. Sanki iki tablet ernet kapsül yutmuş gibi rüzgarlanıyorsun durduğun yerde. Ama hala şu bebek şampuanlarındaki göz yakmayan teknolojiyi yakalayamamak, bu buluşlarla tehlikeyi büyük boyutlara taşıyabiliyo. Burdan kırk defadır kimya ve kozmetik sektörüne sesleniyorum, şampuan kaynaklı göz yanması bir bebek hastalığı değildir. Kısa zaman önce Dalin kozmetik gıda ltd. tic. inş. koll. a.ş yönetim kurulu başkanı beyefendiyle de konuştum bu konuyu. Ya dedim büyüklere de bi şampuan yapın ya da dalindeki civciv figürünü kaldırın.... Büyüdük diye yani nedir bu ilgisizlik, nedir bu 'ne haliniz varsa görün'cülük.... Mesela az önce duşta gözüme yarım damla mentollü heden şoldırs kaçtı ve yaklaşık 10 dk. sadece gözüme su tuttum . Allah insanın gözüne esenlik vermesin a dostlar, ferahlamak her uzuvda sevilmiyor. gözüme gözüme alize rüzgarları esti yarım saat göZümden nefes aldım. ışıklarda kağıt mendil satan çocuk sanki parmağıyla gözümü oydu öyle bi mentol. Şimdi gözüm biraz selpaklı görüyo ama iyiyim az yanıyo o kadar ...