25 Ocak 2014

Benim uyku problemim ...

Benim uyku problemim yok, kesinlikle yok. Şu saatte uyuyor olamamamın tek sebebi, gün gün değişkenlik gösteren ve tamamen psikolojimi hedef alan çevresel ve içsel hadiseler diyebiliriz. Burdan İsviçreli uzmanlara sesleniyorum: bir yorgan iki tarafa da düşebileceği halde, neden duvarla yatağın arasındaki daracık boşluktan düşer? Ve çekmeyle gelmeyen yorgan, nasıl olurda kendi başına oradan aşağı süzülebilir? Hepi Topu 5 kilo etmeyen yorgan o araya düşende nasıl olur da bu kadar ağırlaşır? Ulan nivton yerçekimini bulmasa ben bu gün mucittim. Yatağın sağ tarafında ciddi bir çekim kuvveti sözkonusu. O yorgan düşmüyo hacı, onu çekiyolar. Bermuda şeytan üçgeni gibi bi kuvvet var ve her gece o girdap mutlaka yorganı çekip beni uyandırıyo. Zaten temizlik yaparken de bakıyorum, her taraf tertemiz bi o arada saç,kıl, tüy, toz ve pislik var. 27 yaşında bi adamın yatak odası hatıraları böyle olmamalıydı. Yok kabustu, yok soğuktu, yok yorgandı çok mahreme girdik lan. Yüzyüze gelince diyip te utandırmayın beni .