10 Ocak 2014

Güzel kızların, iyi adamlara ...

Güzel kızların, iyi adamlara “o insan” lakabıyla anlattığı kötü erkeklerden olamadığım için gerçekten üzgünüm. Ben yeterince kötü olsam da, güzel kızlar tarafından yeterince sevilip anlatılmaya layık bulunmadığım kanaatindeyim. Bu bağlamda güzel kadınlara kırgınım tabi. Bütün buluğ çağım bunların zırlamalarıyla helak oldu. E bende, göz koyduğum kadınların hikayelerini dinledim haliyle. Çoğu zaman teselli ettim, hayırlar temenni ettim ama aslında s.ktiret pezevengi huzur bende demeye getirdim. Bu sayede çok adam tanıdım. Meğer erkekler ne kalpsizmiş. Sen kızı çay bahçesinde bırak, halı sahaya top oynamaya git. Gerçekten Muhittin tam bi öküzdü. Zaten kantinde Zehra’nın formasına asılınca ben de 2. sarı kartı göstermiştim… Leylalar söylemişti de inanmamıştım. Çünkü Leylalar 4 Leyla’dan oluşan bi grup ayyaş pisliğin teki hepsi. Iyy iğreniyorum onlardan. O insan bide bana geldi dedi ki, “sana bizim Süleyman’ı ayarlım” Aklı sıra sıra arkadaşını bana kasacaktı. Ben bu kadar sıradanmıyım inanabiliyomusun İrfan. Belli ki Çiğdem’i seviyordu umarsızca, bense ona güvenmiştim İrfan anlıyomusun.

- İrfan anlıyo da sen malmısın?