2 Mayıs 2020

Hayal ettiğiniz ...

Hayal ettiğiniz o çiftliği kurup köy hayatına geçiş yaptığınızda kuş cıvıltılarıyla uyanmıyorsunuz arkadaşlar. Nöbeti sivrisineklerden devralmış antonov tipi kara sinekler sabahın köründe bok dolu gömü bulmuş gibi bir sevinçle kafanızda dönmeye başlıyorlar. Altı bacağı iki kanadıyla boka pisliğe doğru giderken “acaba” diyerek bana da bi uğrayıp konmaları da ayrıca gurur kırıcı. Pencerenin açılmayan kısmındaki cama kafasını vuraa vura doğanın uyanışını duymayanlar ve yeniden dinlemek isteyenler için tekrar tekrar vurguluyorlar. Çünkü usta asker gibi kendileri uyanınca herkes uyansın istiyorlar. Onlarla konuşabiliyor olsam, benim odamda uçmanız gereken birşey yok demek isterdim. Çünkü kanatlı hayvanlar insanlara nispet yapar gibi sürekli uçuyorlar. Bir yere konduklarında bir milim yana kaymaları gerekiyorsa bunu uçup tekrar konarak gerçekleştiriyorlar. Ama onları öldürmüyorum. Geceyi beraber geçirdiğimizi vızvızlamamaları şartıyla birçok pisliği temizlemeleri için doğaya salıyorum.