22 Nisan 2020

Ben her sabah namazı ...

Ben her sabah namazı kâbusla yataktan fırlamak zorunda mıyım arkadaş. Çanağı yanlış tarafa mı tuttuk, gerilim paketine mi abone olduk anlamıyorum ki. Sabaha kadar hortlamak isteyen kim varsa hepsi bende. Bi yaratıcılık bişey de yok. Neymiş, karanlıkta yürüyen adamın önüne dikilip “bööööv”... la sktirgit, gerizekalı ya.. İnsanın mezarda düşünmeye çok vakti olur adam kendini biraz geliştirir di mi. Ölmen isabet olmuş yani, insan mezardan kurtulunca neden böyle saçma şeylerle uğraşır hiç anlamam. Çıkış verilmiş kaçsana benle ne uğraşıyosun Allah’ın malı. Duvardan geçecek olağanüstü özelliklerin var elinden gelen “bövvvv”. Hayır bizi neden korkutuyosunuz ki? Daha fazla dua mı ? Mevlid mi istiyosun ? Mermerini mi beğenmedin ? Konuşarak anlaşabiliriz 2. sınıf yerli korku filmlerinden gördüklerini uygulaman gerekmez. Zaten günlerimiz kâbus gibi sağolun gecemi de bok ettiniz. Benim yaşımda birinin rüyasında genç ve güzel kadınlar olur, hadi ben olgun kadınlardan hoşlanırım diyelim de benim rüyamdaki en genç kadın 280 yaşında. Bacağının yarısı petrol olmuş rüyama giriyor. İhbar etsem Amerika kabrine sondaj vuracak haberi yok. Neyse ki mahallede savaş istemiyorum. Allah’tan rüya tabirlerine falan inanmam da böyle gülüp geçiyorum. Yoksa ben çok yedim diye, aksi yatarım diye komşunun halasının evde kalmış görümcesi neden ölsün. Veya bu bilgiyi Allah bana evvelden niye versin. Çok saçma asla itibar etmem. Bir burçlara iki rüya tabirlerine.