12 Nisan 2020

Bütün müzisyen arkadaşlarım ...

Bütün müzisyen arkadaşlarım canlı yayın yaparken kendi kendime “İrfan sen neden canlı yayın yapmıyorsun?” dedim ve çok mantıklı cevaplar buldum o yüzden canlı yayın yapmıyorum. İnsan karantinadayken düşünmeye çok vakti oluyor. Hem anasayfanız için de bi değişiklik olmaz mı? Öncelikle şu boşa geçen günlerin ömür hanemizden siliniyor olması beni çıldırtıyor. Bu boktan sürecin ne zaman sona ereceği hakkındaki öngörümü şöyle özetleyeyim, uzun soluklu bir programa gerek yok diyerek epey direndim, ha bugün ha yarın dedim ama dün gece itibariyle Arka Sokaklar 1. Bölüme başladım. Günde 3 bölüm gidiyorum umarım Rıza baba Rıza dede olmadan bu esaret biter. Çünkü çok sıkılıyorum, bazen televizyonu açıyorum, karşıma bi sürü tanımadığım insanlar çıkıyor. Uzun süre televizyon izlemeyince de öyle oluyor, kaç senedir bulmacada resimdeki ünlüyü tanımıyorum. Bazı deyimlerdeki ünlü bir düşünür gibi. Ulan o düşünür ünlü olsa adını bilirdik. Ünlü nedir? Ünlü; kapılarını yalnızca pazar sürprizine açan insandır. Ben de her pazar kapıyı bir ümitle açıyorum ama bizim pazar sürprizimiz temizlikçi abla. Artık sürprizi de kalmadı kapıda su kovasıyla bekliyorum. Bazen karşı komşunun misafirleri yanlışlıkla benim zile basıyo, su kovasıyla çıkıyorum bak o gerçekten sürpriz oluyor. Yau bi de değinmeden geçemeyeceğim, geçerim aslında, delikanlı sen ayağını şöyle az yana çek, dayı sende bi müsade et, hah geçtim ...