7 Temmuz 2015

Ramazan'ı Şerif'iniz mübarek olmalı ...

Ramazan'ı Şerif'iniz mübarek olmalı. Yani keşke olsa. Çünkü camia olarak bu mübarek aydan pek kazançlı çıktığımız kanısında değilim. Kendimden başlayacak olursam, oruç vazifesi sırasında bi rehavet, bi halsizlik, efenim bi can sıkıntısı bi uyuşukluk yani akşamı dar ediyorum. Sanki bu günler içerisinde farklı bişey yapmalı gibi geliyo bana. Çalışmak vs değil başka bi şey ne bileyim. Sadece aç duruyorum ve ibadetimin muteber olduğunu düşünmüyorum. Bi de kıymetlilerim aslında en dikkatimi çeken şey, oruç anında kendisine helal olan ekmeği haram kılan adamların, sene boyunca haram olan faaliyetlere aynen devam etmesi. Yani oruç aç susuz kalmak mıdır? Bi bakıyosun bu kadar Ramazan geliyo geçiyo bir müslümanda bi değişiklik yok. Zaten orucu da nazla niyazla tutuyo, yok susadım yok acıktım, canım sigara çekti, iftara kaç var? Anladık niyetlisin, zaten biz seni müslüman biliyoruz normal olan da bu. Türkler İslamiyet'i kabul edeli 1000 seneden fazla olmuş neyin reklamını yapıyosun? Biri de iftar sofrasını çeker atar o da artık pilav üstüne keşkül. O fotoğraf ne anlama geliyor arkadaş. Neresinden yorumlasan hezimet. Tamam aç susuz kalıyoruz ama neyi tuttuğumuz belli değil... !!!