3 Haziran 2015

Bekarlık sultanlıkmış... Bak hele bak ...

Bekarlık sultanlıkmış... Bak hele bak teşbihe bak. Paradoksun tillahı yemin ederim. Ulan sultan dediğinin, hükümran dediğinin en aşşa bi karısı bi de cariyeleri olur. Olm bekarlık sultanlık olsa öğrenci evleri imparatorluk olur be. Ben bu iktidarı ve otoriteyi reddediyorum lan. Koskoca padişah yumurta kırar mı olm? Bak az önce kraliyet sarayıma af buyrun bi pide sipariş ettim, çocuk koskoca hâkana poşedi uzatıp parayı aldı gitti. Herşey böyle paralı olacaksa sıçarım içine böyle işin. Siz de sıçın. Gözü dışardan doymamışların uydurduğu bu evlilik karşıtı düşünce tarzının da içine tüküreyim. Siz de tükürün. Anahtarla kapı açmaktan kilidin mekanizması bozuldu geçen. Gerisini sen düşün. Ben dışardan doydum arkadaş. 10 senedir dışardan doyuyorum, pide yemekten tavuk ve tost yemekten gına geldi. Artık içerden doymak istiyorum. Özellikle sarmadan ve salatadan