6 Aralık 2014

Haftanın geniş özetini barındıran ...

Haftanın geniş özetini barındıran muhteşem saçmalıklarla bezenmiş harikulade bir haftasonu rüyasından uyandırılmış bulunmaktayım. Uzun zamandır vizyona yeni bir ruya girmemesinden duyduğum rahatsızlık şöyle dursun, paralel evrende zaman ve mekandan bağımsızlık kavramının tadını çıkarmaktayken ağrıyan ve gecenin bi yarısı beni ayağa diken ayağıma bir müddet çemkirmek isterim. Üzerine basa basa söylüyorum dostlar. Bu ayak bu aylarda hep error veriyo. Yav ne ağrıyon acaba gecenin bi vakti? Tamam bi sızladın uyandırdın mesajı verdin evet bi sorun var tamam yarın halledicez artık ağrıma. Gelen mesajı okuduktan sonra mesaj sesinin devamlı çalması gibi bişey. İnsan sahibine gerizekalı muamelesi yapar mı? Bi de neyin uyarısı bu? "Bak ağrıyorum beni kullanma" der gibi. Ha onu demesen kalkıp koşacaktım zaten manyağım ya ben. Ulan bu saatte bi iş düşse sana mı düşer. Bu nasıl bi kendine güven. Kontağı kapatmışım bütün vücut kapalı devre çalışıyo sen neden aktifsin acaba? Ulan biz bu uykuyu siz dinlenin diye uyuyoruz, ağrıma sızlama diye uyuyoruz. Senin yüzünden yarın uykusuz kalcam ondan sonra "aman abi üstüme gelme", "yok uykusuzum", "yok dizlerim tutmuyo" diyecen bana. Hayır extradan bişey de yaptığım yok sana . Sen bi ayaksın en fazla az yürüdüm iki koştum falan. Sana armut mu toplattık, kan mı pompalattık. Büyüyünce ne olmak istiyodun da kıllı bi bacak oldun. Baldırımla düşünüp, saçlarımla mı yürüyeyim. Bak diğer bacağım ne güzel ağrımıyo. Sen kaç adım attıysan o da attı. Tek ayak seksek mi oynadık, ona adidas sana takunya mı giydirdik? Ki iyi de bakıyorum size. Sağolun beni yarı yolda bırakmadınız ama bi gün de bacağım ağrırken, ağrıyı kolum çeksin de ben uyuyayım yav. Yediğim içtiğim size gitmiyo mu? Daha 20 gün önce annemin köyden getirttiği bekmezleri kendinize kan eylemediniz mi? Ne zaman birinize ayrıcalık tanıdım? Ama biliyorum bunların hepsi beynimin başının altından çıkıyo. Rüya senaryolarındaki yayın akışı rutine bağlayınca veriyo gazı ayaklara, "herkes yukarda mutlu ezdirmeyin kendinizi" diyo, organ da haklı olarak başkaldırıyo. Neyse hafifledi az, ben de ikinci matineye yetişeyim bari. (Korkma lan koşarak yetişmiycem sızlamaya başlama yine)