6 Haziran 2017

Büyük İstanbul otogarının ...

Büyük İstanbul otogarının projesini okul tuvaletinde tütün tiryakisi avlayan müdür muavinine mi çizdirdiniz amk, bütün ambians düz lisenin erkek tuvaletiyle birebir aynı. Bir şehrin otogarı demek, hoşgeldin demek. O pis mekanı, yeni gelmiş adama "ne bok yemeye geldin" demek için özellikle mi tuvalet soundunda dizayn ettiniz. Şurda ayda yılda bir otobüsle seyahat edeceğiz, bütün serüven insanın burnuna kokuyor şerefsizim. Bu kadar pisliğin içinde hala en masum kalan şey, paketinde ezilmiş topkek. Markette böyle lezzetlisini bulamazsın. Nerde depolandığını bilmek bile istemiyorum ama çok lezzetli. Velakin karın doyurmuyor. Ve mola anonsu... Açlıktan guruldayan karnımız bile daha anlaşılır gurulduyor. Muavin abinin birtakım nefes egzersizlerini barındıran anonstan anladığım kadarıyla otobüs mola verecek. Orta kapıyı da açıyolar ki otobüstekiler donsun da tesiste bi yere sığınsın. İki fahrenayt ısınmak için beş kutu pişmaniye alan adam gördüm ben. Lan aslında şu yol kenarı dinlenme tesisinde yemek yemek yerine birikimimi daha kârlı bi sektöre yatırabilirdim. Ulaşım ve konaklama standartları devlet yurdu bulaşıkhanesi, fiyatlar star airlayns cip lounge. Hayır biz ortadirek vatandaşlar olarak otobüsü ekseriyetle uygun olduğundan tercih ediyoruz. Fakirlikle mücadele edeceğinize fakirlerle mi mücadele ediyorsunuz anlamıyorum ki.