2 Kasım 2013

Tam uyku evresine start verecekken ...

Tam uyku evresine start verecekken gelen susuzlukla fiziki ve manevi ciddi mücadeleler veriyorum. Gerek hava koşullarının sertliği, gerekse yorgan sıcağının uyku sersemliğiyle harmanlanmış soundu, beni on metrelik buzdolabı mesafesine kalkmaktan men ediyor adeta. Uyurum geçer edasıyla her göz kapayışımda, yerel saat hesabı bir dakikadan az, mana aleminde oldukça uzun vtr'ler izliyorum. Bi çöllere düşüyorum seraplar görüyorum , uyanıyorum tekrar dalıyorum erikli reklamında oynatıp paramı vermiyolar, kalkıyorum on dakka düşünüyorum dolaptan su içsemmi derken hoop dalıyorum bi daha bu sefer denizin ortasında katmilyarlarca ton suyun içinde susuzluktan geberiyorum ve uyandığımda dayanamayıp dolaba yapışıyorum... 1 bardak su içip yatağıma döndükten sonra yani tam şuan, gerizekalı bi sivrisinek kulağımda vızıldıyo . Bu mevsimde sivri nerden çıkıyo arkadaş? serada mı üretiyolar amerika helekopterden mi döküyo, gdo lu sineklere ölümmmmmm şılakkklkk . Yeni boyadıydık duvarı yaa.