3 Kasım 2013

Gecenin bi vaktinde acıkmak ...

Gecenin bi vaktinde acıkmak, benim gibi geç kahvaltı yapıp, öğle yemeğini 20:30 da yiyen birisi için çok ta sürpriz değil. İşte oksitorojen anfilikitlerin roksidon salınımının mideyle bağlantısı, efendime söyliim gıda eksikliğinin hasrigoz kan merkezlerinde hareketlenmesi sonucu beyin sinoplarına acıkma hissi uyandırması vs vs... bunları anlattırmayın bana bilen var bilmeyen var. Tamam şimdi olay bu, o kadar okuduk ettik eyvallah da, acıkma dediğin yersin bişeler geçer, Yerel saat 03:18 de özel istekte bulunan, gecenin bi yarısı zeytinyağlı sarma isteyen organ hangisi bi onu diyin bana. Hayır bademcik gibi bişeyse aldırcam , bu nedir arkadaş üç öğün eziyet gibi. Masraflı da pezevenk hiç canı kuru ekmek çekmez. 26 yıllık ciğerim var bi günden bi güne az solunmuş sibirya havası istemedi ne verdiysek aldı , keza kalp, a rh+ dan başka kan görmedi, zaten kan görmeye dayanamıyo O yüzden kalbin gözü kör derler. Öyle olmasa seni mi severdim şaşkaloz hadi bundan da pay çıkar kendine. İrfan aşık de neye yarar. Ama şunu bil ki sevdiğim, gidenin zulmu varsa kalanın kalası var, haline şükret dostum.