18 Kasım 2022

Sarma tütün içen ...

Sarma tütün içen arkadaşlarım hepiniz Samsun 216 kokuyorsunuz Maltepe kokuyorsunuz. Benim için sorun değil kokladıkça rahmetlik dedemi anıyorum ama şu sarma tütünü övmeyelim rica ederim ya. Siz bölge distribitörü müsünüz kâr ortağı mısınız? Bu sizin yaşam tarzınız değil, siz Cihangir solcusu değilsiniz, bu enflasyon kaynaklı bi züğürtlük. Paket sigara kullanan insanların aklını çelmeye çalışmayın. Sigara berbat bişey ama tütün bişey bile değil. Bide bunların torbacıları var asla başka tütüncüye gitmiyorlar. Nikotin bağımlılığının yanı sıra bide elin herifine muhtaçsın. Benim tütüncüm diyor adam, bunlarda mahalle berberi sadakati görüyorum. İllegal müdavimler. Ama Allah var gönülleri bol. Sarıym sanada bi tane diyo. Amaçları sigara içen herkes bu marka tütüne başlasın da baba sunum kötü. Sar diyosun, bi güzel çarşafı yalıyo yuvarlayıp ikram ediyo. Abi yok ben almıym ya fare zehiriydi asfalt ziftiydi hepsi tamam ama buna hazır değilim. Yani şurda bir illegalimiz var onuda minimalize etmeyelim. Sigarayı pahalı bulan tütüne sarıyor, sanki kredi kartının asgarisini ödüyor. En azından tütün içip ekosistemin içinde kalayım diyor. İçmeyin abi vallaha üzülüyorum. İçleniyosun şöyle bi iki duman çekip efkâr dağıtayım diyosun bu kadar dert yetmezmiş gibi sistem sana al bi de bunu yala diyor. O da bedava değil yani epeyi bi para. Tütün içen adam benim için sigarayı bırakmıştır. Çünkü sigara tiryakisi bir dal tütün içtikten sonra öeğğh diyip bi dal sigara yakar. Hazır bırakmışken bence komple tütün ve türevlerinden uzaklaşın. Yani şimdi bunu da gülelim eğlenelim diye yazdık ama etrafımda da bi tane paket sigara içen adam kalmadı. Çok linçlemeyin ve lütfen yorumlarda tütüncünüzün sizin için binbir zorlukla uzak diyarlardan getirdiği tütünlerinizi övmeyin…