3 Eylül 2021

Bana telefondan ulaşmak ...

Bana telefondan ulaşmak isteyen arkadaşlarım, lütfen 2-3 kez çaldırıp bırakın, ankesörlü telefon değil bu. Neden biyerlerden çalan telefona koşup yetişmeye çalıştığımı hayal ediyorsunuz. Cep telefonu lan bu, ya cebimde ya masamdadır, sence telefonun başında sana cilve yapıyor olabilir miyim? Açmıyorum işte kabullen bunu! Çaldır iki kere baktın olmadı bi mesaj at, lüzumlu bulursam ben dönüş yaparım. Ambulans mıyım, itfaiye miyim, bi adam bu kadar ısrarla aranır mı olm. Kapı zili mi bu dışarıda mı kaldın çaldırma artık, yeter! Operatör bile utanıyor bi süre sonra cevap yok diye hattı düşürüyor, bu bi daha baştan arıyor. Cuma günü ettehiyyatüyü 4 kere baştan aldım ya. Haftada bir melodi değişiyorum kuş sesi, çın ses, çan sesi, fok sesi hepsinden bezdim en son bu şarkıyı da huzur versin diye zil sesi yapmıştım, al yine çalıyo gitarına kemanına sıçtığımın şarkısı. Ne var ulan ne var!?. Haaah çaldır çaldır solist te girsin şarkıya. Bütün özel anlarımı böyle böyle mahvedin. Seni de şarkı diye ilan edenin taa ağzına tüküreyim …