7 Temmuz 2016

Sevdiğim kadının bana ...

Sevdiğim kadının bana kardeşçe duygular besliyor olması, beni tüm insanlığın kardeşçe yaşaması temennisinden uzaklaştırıp "yurtta sulh cihanda sulh iyidir ya" seviyesine indirgediğinde, anladım ki işine gelmeyince adama kardeşlik bile koyuyor arkadaş. Bu travmatik ve dramatik senaryo son zamanlarda her ne kadar "sevdiğim kız bana abi deyince" şeklinde arabeskleştirilip kişiler arasında alay konusu yapılsa da, inanın ki bu reddedilmekten çok daha beter boktan bişey. Düşününüz ki sizi reddetmiyor, aksine bağrına basıyor. Yani koynuna alıyor, göğsünde uyutuyor değil. Bağrına basıyor. Hatta bi keresinde sevdiğime benden sormuşlar, "Onu evli çocuklu çok mutlu görmek isterim" demiş. Olm düşünsene mürüvetimi görmek isteyen sevdiğim oldu lan benim. Karı kendini potansiyel görümce olarak görüyo. Ben ona gel çocuklarımın anası ol diyorum, o halası olmak istiyo. Allah'tan kork ne kardeşliğimizi gördün. Ben namahrem olmaya layık değil miyim ulan. Bak üstad Edip Akbayram ne buyuruyor; "Anama ana diyesin, babama baba diyesin" ve özellikle ekliyor "sen bize gelin gelesin"... Yani diyor ki bunu kardeşçe değil nikah akdi altında yapalım diyor. Anama, sütünü emmiş gibi değil, torununa süt vermiş gibi ana de diyor. Bana neden almıyorsunuz bizim neden yok diyor. Ve dünya bir dakikalığına karanlığa gömülüyor. ..