19 Ağustos 2013

Sırf rüya görmiim diye ...

Sırf rüya görmiim diye uyumuyorum resmen. Aşşa yukarı tahmin edebiliyorum muhabbeti. Yine böyle uzun metrajlı bişeyler. Birileri ölüyo, ben uçuyorum, olay bizim köyde geçiyo, sevdiğim kız gelin olmuş gidiyo, düğün salonu bizim mutfak, annem mutfaktan baarıyo "gelinin amcasından bi yarım döner" , ben o klasik sahneyi yaşıyorum gelinle göz göze gelip "altınlar nerde " diyorum, sonra babam doktor oluyo hipokrat yemini için yeminci mali müşavir amcam geliyo nikahı kıyıyo, tanımadığım bi cenazeyi tek başıma bekliyorum, biri gelip çeyrek takıyo tabuta, sonra efendime söyliim gelinin halaları üst kattan kendini atıyo, piyanist şantör güya benim halamın kaynı fıtık var çalamıyo, cenaze amca oynayamam yerim dar diyo, sonra ben nedense bi yerden bi yere gidiyorum mirkelam gibi koşa koşa... Bi hocaya danışım diycem rüya tabiri için yiyebileceğim dayağı kestiremiyorum. ya sen olsan uyurmusun şimdi.